Pages - Menu

23. toukokuuta 2011

Ihanaa vettä

Minulla on aina ollut vaikea suhde kasvovesiin, ne joko eivät ole tarpeeksi ytyjä tai sitten ovat liiankin ytyjä. Ihoni on herkkä sekaiho, joten sekaiholle tarkoitetut kasvovedet ovat saaneet kasvot punaisiksi ja herkälle iholle tarkoitetut kasvovedet eivät sitten ole auttaneet T-alueen rasvaisuuteen.

Vaan nyt on löytynyt tuote, joka TOIMII. Kyseessä on Naturadon Laventelivesi. Tuoksu ei ole kaikista ihanin, oikeastaan aika hirveä, mutta kestän sen sillä tuo vesi toimii kuin unelma kasvoilla. Supistaa ihohuokosia ja ennen kaikkea, lieventää punoitusta! T-alueen rasvaisuuteen myös toimii, kuivattamatta kuitenkaan liiaksi. Aivan mahtava tuote, joka kestänee pienen ikuisuuden käytössä, sillä paljoa sitä ei tarvitse vanulappuun ottaa. Haju on kyllä todella voimakas, miehinen. Onneksi se kuitenkin haihtuu suht nopeasti ja ei jää leijailemaan vessaan pitkäksi aikaa. Pullosta toinen pieni miinus, on nimittäin lasia. Tosin, uskoisin siitä tulevan hieno sisustuselementti kun itse tökötti on loppu. Ja reissuun voi vettä ottaa mukaan johonkin pienempään, muoviseen pulloon.

Toinen lähiaikojen hankinta on ollut tämä:

Kyseessä siis Meow Cosmeticsin Equilibrium Balancing Powder. Olen testaillut nyt mokomaa niin primerina kuin meikin kiinnitykseen ja ei ole valittamista. Primerina se pitää kiillon kurissa, kuten myös kiinnityspuuterina. Primerina se lisäksi rauhoittaa ihoani, eikä iho ala meikin alla punoittamaan enää. Meowin sivuilla kerrotaan, että tätä voisi herkkäihoiset myös pitää yöllä kasvoillaan rauhoittamassa ihoa, mutta siihen en ole vielä lähtenyt. Olen toki testannut myös tämän ihan vain kasvoilla viemässä kiiltoa pois niinä päivinä kun ei tulee muuten meikattua. Hyvin pitää kiillon poissa, täytyy sanoa. Eli ihan nappi ostos, en tosin ihan HG-tuotteeksi tätä kutsuisi.

Näin tänään. Ulkona pienimuotoinen kevätmyrsky, joten käpertynen sängyn nurkkaan jonkun mielenkiintoisen kirjan kanssa.

Kenelläkään muulla kokemuksia tuosta Naturadon laventelivedestä tai tästä Meown Equilibriumista?

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Minä ostin tuota equilibrium jauhoa joskus, enkä kyllä huomannut mitään eroa sen kanssa tai ilman. En kyllä tiedä johtuuko se siitä, että minulla on rutikuiva iho.. :D Mutta ei ollut kovin kummoinen. Toivoin että se olisi vähän helpottanut kasvojen kiristelyä, mutta ei.

Milla kirjoitti...

Anonyymi:
Mä olen tullut siihen tulokseen, että tuo Equilibrium on suunnattu seka- ja rasvaisenihon omaaville, joilla sattuu vielä olemaan herkkäkin iho. On toiminut mulla tuo jauho lopulta ihan hyvin, primerina ja sitten kiiltoa hillitsevänä. :)