Pages - Menu

18. heinäkuuta 2011

Ostoslistalla howliitti ja ruusukvartsi

Tänään oli päivä, jolloin hoidin niin kehoani kuin sieluani. Aamulla kävin salilla päivittämässä (TAAS, epäonnistui viimeksi) saliohjelmaa. Ohjelma on kaksiosainen, ja sopivan rankka. Kiitos ohjaajalleni!

Illalla kävinkin sitten kokeilemassa jotain aivan uutta. Energia/kristalli-hoitoa. Hoidon suoritti eräs uusi tuttavuus, todella hieno ihminen. Aloitimme vain hengittelemällä, ja hän tavallaan pyyhki minusta jännitykset pois. Onnistui paremmin kuin kukaan muu aikaisemmin! Olen nimittäin kova tyttö jännittämään, ja kannan yleensä AINA jännitystä joko niska/hartia-seudulla tai vatsassani. Vaan nyt rentouduin täysin, ja rauhotuin. Kuuntelin vain hengitystäni ja annoin kaiken olla. AIVAN MAHTAVAA!

Seuraavaksi sain siirtyä makuuasentoon ja vartalolleni laitettiin erilaisia kiviä. Tässä vaiheessa olin jo niin rento, että pääsin "matkalle". Näin kuvia jostain kaupungista, jonka taivas oli keltainen ja vihertävä. Olin samalla siinä sohvalla hyvin rentona ja toisaalta olin jossain ihan muualla, ehkä jopa toisessa maailmassa. Oli hyvin pehmeä, lämmin olo. Ja vaikka ulkona oli kuuma, ja olin peiteltynä ohuin kankain, ei minulla ollut mitenkään epämukavaa. Päinvastoin! Uskomattoman turvallinen, pehmeä ja rauhallinen olo.

Heräiltyäni tuosta, katsoimme vielä korteista vastauksia minua askarruttaviin kysymyksiin. Sain vastaukseni, ja tunnen olevani oikealla polulla.

KIITOS K <3

Niin, ja ostoslistalle pamahti nyt niin howliitti kuin ruusukvartsi. Heti huomenna aion ne metsästää käsiini.

Rauhallista elämää... Just the way I like it.

Ei kommentteja: