Pages - Menu

26. syyskuuta 2011

Drumroll, please...

Suuri arvonta on suoritettu. Arvonta suoritettiin seuraavalla tavalla. Ensin arvoin kaikille 11 osallistujalle oman numeron random.orgissa. Kas tässä...

Seuraavaksi sitten suoritin itse arvonnan, samaisessa random.orgissa. Ja ketä arpa suosikaan...

Drumroll, please...

Eli onneksi olkoon, Sonia! Otatko yhteyttä allthemshinythingsATyahooPISTEcom, niin urkin yhteystietosi että voin laittaa tuon pienen Lush- ihanuuden matkaan.

Hmmh, mitähän muuta? No, KAUAN ODOTETTU (eli melkein neljä viikkoa) Beadaholiquen tilaus tuli. Meinasi jo hermot mennä... Mutta no, sain väsättyä siskontytön korvikset vihdoin. Kaunista ja herkkää perhostelua..

Sterlinghopeaa, Swarovski perhoset (värissä Fuchia) ja Swarovskin biconeita (värissä Chrystal) 

4 kommenttia:

Sonia kirjoitti...

Awww! Mun ihan eka blogiarvontavoitto ever, ja vielä kiva sellainen! Laitan mailia tulemaan. :)

Milla kirjoitti...

Dodih! Hienoa, että kelpaa tuo pieni Lush- ihanuus. :) Yritän saada paketin postiin vielä tällä viikolla.

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Onneava Sonia!

Olin aika yllättynyt, kun olin osallisena arvonnassa. :D Mukava juttu, vaikka onni ei sit kuitenkaan suosinut. Nyyh! :( Mä en ikinä voita mitään.

En ole pariin viikkoon ehtinyt pahemmin blogeja selailemaan, joten siksi minulle oli ylläri tämä arvonta. ;) Eilisen ja tämän päivän olen sitten pyhitellyt toisten blogien lukemiseen ja jättänyt kommentteja muutamiin. :)

Milla kirjoitti...

No mut, eikö ollut kuitenkin ihan kiva ylläri, että oli osallisena arvonnassa, ilman että tarvitsi yhtään mitään tehdä itse? :D

Varmasti riittänyt vipinää sulla sen näytelmän (vai oliko se musikaali?) tiimoilta, en yhtään ihmettele ettet ole kerennyt lueskelemaan blogeja. :)