Pages - Menu

16. huhtikuuta 2012

13. päivä, perjantai

Nyt on PAKKO avautua.

Viime perjantaihan oli 13. päivä. En nyt sinänsä usko, että tuossa päivässä on jotain sellaista joka saa kaiken epäonnen tiivistymään tähän nimenomaiseen päivään. Mutta...

Mun meikkilaukussa kyllä nyt tapahtui samana päivänä kolme, KOLME, tragediaa. Aloitan kauheimmasta.


Mun MSCHICin KIDE YSI tippui lattialle ja hajosi. BYÄÄÄÄÄH! Otin kyllä palat talteen, sillä tätä 69€ arvoista korostuspuuteria mulla ei varmaan ole enää ikinä varaa ostaa uudelleen. Melkein itkun tirautin kyllä tämän takia. Ja se oli niin outoakin, olin laittamassa viimeisiä korostuksia meikkiin ja sitten yhtäkkiä tämä vain päätti tippua pöydältä. En tiedä miten se niin kuin noin fyysisesti tapahtui. Yhtäkkiä vaan YSI oli lattialla ja minä suunnilleen paniikissa. No, onneksi sain suurimman osan kuitenkin talteen. Kuten isäni sanoisi, lattian kautta siitä saa kaksinverroin parempaa!

Uhri numero kaksi oli Inglotin luomiväripaletin yksi nappi...


Tämä on ihan mysteeri minulle. Viimeksi kun olen tuota kyseistä nappia käyttänyt, se oli ehjä. Nyt, kun avasin paletin, näky oli tämä. Mitä on tapahtunut?! En ymmärrä, en vain ymmärrä... YHYYY!

Kolmas uhri oli Wettiksen Mega Glow- korostuspuuteri/poskipuna.


Tämänkin kohdalla oli mielestäni yliluonnolliset voimat asialla. Okei, tämä putosi minulta lattialle myös, mutta sen jälkeen se oli vielä ihan kunnossa. Sitten kun otin kannen pois, niin puuteri suunnilleen hyppäsi pois pannustaan, tippui lattialle ja hajosi melkein tomuksi silmieni edessä. YHYY, ITKUVINKU!

En tajua, mikä on homman nimi. Kyllä ottaa kupoliin, en voi muuta sanoa. No, Inglotin palettiin saan uusia nappeja kunhan Coastal Scentsin tilaus tulee (olettaen, että CS:n hotpotit menee tuohon palettiin) ja poskipunia minulla riittää. Vaan silti, on kyllä outoa.

Pitänee pehmustaa koko kämppä kuplamuovilla, niin tällaisilta tragedioilta vältytään.

6 kommenttia:

Kide kirjoitti...

Osanottoni :(. Sentään pakkaukset eivät menneet rikki ja puuterimaiset tuotteet voi vielä käyttää vaurioista huolimatta. MSCHIC korostuspuutereita olen itsekin kuolaillut, mutta tuo hinta...

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Siis ihan alkuun pahoittelen sitä, että minua alkoi naurattamaan sinun jo yliampuvan huono päiväsi. :D Anteeksi, että nauran. Koen suurta sympatiaa ja samaistun sinun tilanteeseesi, joten siksi minua varmaan naurattaa. Tuntuu, että eihän noin huonoa tuuria voi olla saman päivän aikana!

Olisin itsekin itkun tirauttanut Kide-puuterin kohdalla. Jos minun luomivärinappi olisi noin mystisesti hajonnut, niin olisin aivan varmasti syyttänyt tytärtäni. Hänhän on muutaman luomivärin ja kynsilakan rikkonnu. Sinun kohdalla tuo tuntuu kyllä todella mystiseltä... oikeastaan kaikki nämä kolme tuntuu mystiseltä. :/

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Hei ihan pakko tulla vielä sanomaan, että Milla 3-wee näki nuo rikkoutuneet kosmetiikkasi ja tokaisi todella harmissaan olevan kuuloisena: "Voi ei! Meikit on menny rikki!" :(

Eli sympatiaa tulee jopa 3-vuotiaaltakin. :)

Milla kirjoitti...

Kide: Joo, no oikeastaan jäi talteen vain tuo Inglotin nappi sekä tuo MSCHICin YSI. En vaan kertakaikkiaan henno heittää pois. Wettiksen puuteri meni roskiin, se on niin halpa kuitenkin. Mutta joo, tuo YSI on upea. Jos joskus tulee esimerkiksi ihan järkyttävästi veronpalautuksia tai muuten vain rahaa sattuu olemaan ylimääräistä, niin suosittelen hankkimaan YSIn, se on vaan uskomattoman ihana korostustuote.

Minna: Naura vain, minäkin nauroin lopulta tälle kaikelle. :D Oikeastaan Inglotin napin ja Wettiksen puuterin kohdalla ei tuntunut juuri missään, mutta toi YSI... Oikeasti, pääsi "pari" ärräpäätä ja kyllä tuli pieni kyynelkin tirautettua. Toi puuteri on kuitenkin kallein meikkituote mitä mulla on. Onneksi sain melkein kaikki palaset pelastettua lattialta takaisin tuohon rasiaan. Vaan ei tuota enää pahemmin oteta mukaan matkoille tms.

No, mutta... Ehkä jonain päivänä sitten onkin ihan uskomaton flaksi, kun nyt perjantaina oli tollainen epäonni noiden pakkeleiden suhteen. :)

Milla kirjoitti...

Minna: Oiii, sano kaimalleni, että olen kovin kiitollinen hänen sympatiastaan. <3 Ja kerro, että hänellä on todella fiksu mamma kun on antanut niin hienon nimen lapselleen. ;)

Minna / Glitz & Glam kirjoitti...

Pakko noin huonon onnen on kompensoitua todella hyvällä flaksilla jossakin vaiheessa. :)

Kerron tyttärelleni terveisesi. ;) Millat on Milloja ja mahtavia tyyppejä ovatkin. ;)